Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Το λιόδεντρο


Ξεράθηκε η εκατόχρονη ελιά και πήραμε εργάτη με ηλεκτρικό πριόνι. Την έκοψε σύρριζα και έπειτα την κομμάτιασε. Απόμειναν τα κούτσουρα ένας σωρός στον ήλιο όλο το καλοκαίρι και σαν ήρθε ο χειμώνας κι έπιασαν τα πρώτα κρύα πήγε ο αδερφός μου με τον πατέρα να τα φορτώσουν στο φορτηγάκι. Μα το 'να από τα ξύλα είχε βγάλει βλαστό καινούριο. Ένα τόσο μικρό κλαράκι με δυο φύλλα απάνω. Το έβαλε ο αδερφός μου το κούτσουρο στην άκρη κι έπειτα είπε στον πατέρα πως είναι καλύτερα ετούτο να τ' αφήσουν στο χωράφι. Και τ' άφησαν. Δεν κάηκε κείνο το χειμώνα.
Κι ήρθε ο καιρός του, έβγαλε γένια από κάτω, στέριωσε και ψήλωσε, δεν το μετακινήσαμε από την αρχική του θέση, εννοείται, κι έπειτα το μπολιάσαμε με "μανάκι" και γελούσαμε για την αποκοτιά.
Και δεν την θυμούνται πια την ιστορία.

Σαν μαζεύω τις ελιές του το βλέμμα πάντα πέφτει στην παράξενη ρίζα του πιο αγαπημένου από τα δέντρα μου. Έτσι, για να θυμάμαι πως "από 'να τίποτα γίνεται ο παράδεισος".


4 σχόλια:

skouliki είπε...

Καλημέρα, το θαύμα της φύσης παντού!

Τηρήματα είπε...

Γεια σου, σκουλήκι μου! Ναι,τα θαύματα!

Roadartist είπε...

Μακάρι να μπορούσαμε να νιώθαμε όλοι αυτό το συναίσθημα, το "από 'να τίποτα γίνεται ο παράδεισος", που νομίζω ότι μόνο στη φύση μπορείς να το αισθανθείς!

Τηρήματα είπε...

Συμφωνώ απολύτως! Καληνύχτα, κοριτσάκι μου...